کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316309 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین گوشی‌های بازار از نظر باتری و نگه داری شارژ

 با توجه به کاربرد های  گوشی های هوشمند در زندگی روزمره‌ی و وابستگی‌مان به آن‌ها، ظاهر شدن پیغام اتمام شارژ حس ناخوشایندی برایمان به وجود می‌آورد. به همین دلیل عمر باتری یک از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کسی در هنگام خرید گوشی است. ازآنجاکه عمر باتری را عوامل مختلفی تعیین می‌کنند، باید این نکته مهم را مدنظر بگیریم که لزوما باتری حجیم‌تر به معنی شارژدهی بیشتر نیست و سنجش شارژدهی دستگاه‌های مختلف تنها با در نظر گرفتن ظرفیت باتری آن‌ها، انتخاب درستی را به‌دنبال نخواهد داشت.

این که گوشی شما با چه سرعتی شارژ می‌کند و این که ظرفیت باتری آن چقدر است، اهمیت خیلی زیادی می‌تواند داشته باشد. در این بین قیمت گوشی‌ها نسبت به شارژدهی آن‌ها هم مهم است. بنابراین اگر دنبال قیمت گوشی آیفون هستید یا می‌خواهید قیمت روز گوشی سامسونگ را داشته باشید، گوشی شاپ را دنبال کنید و در ادامه به قابلیت خرید قسطی گوشی هم توجه داشته باشید.

در مقاله‌ی قصد داریم بهترین گوشی های بازار ایران از نظر باتری و نگه‌داری شارژ را به شما معرفی کنیم. برای به دست آوردن عمر باتری در کاربری‌های روزمره می توانیم از آزمون PCMark و برای به‌دست‌آوردن میزان شارژدهی در هنگام پخش ویدئو، از ویدیوی معیاری با رزولوشن HD و کدک x264 استفاده می‌کنیم. هر چند آزمون PCMark روی گوشی‌های آیفون قابل اجرا نیست، بنابراین در بخش کاربری روزمره داده‌ی مناسبی برای مقایسه‌ی گوشی‌های اپل با رقبای اندرویدی دراختیار نداریم.

 

گوشی شیائومی 11T پرو

مثل همیشه امکان ندارد بحث گوشی‌های با ارزش خرید بالا وسط باشد و نامی از شیائومی به میان نیاید. شیائومی 11 تی پرو یک گوشی اندرویدی با باتری 5000 میلی آمپری است که می‌تواند با سرعت فوق‌العاده 120 واتی باتری را شارژ کند. این یعنی صفر تا 100 این گوشی در 17 دقیقه شارژ می‌شود! این گوشی به حسگر اپتیکال زیر نمایشگر خودش مجهز شده است. شیائومی 11 تی پرو با صفحه نمایش کم‌نظیر 6.67 اینچی خودش، می‌تواند تجربه خوبی را از یک گوشی هوشمند میان‌رده ارائه کند و دوربینی سه‌گانه با لنز 108، 13 و 5 مگاپیکسلی دارد که می‌تواند به صورت 4K نیز فیلم‌برداری کرده و تصاویر باکیفیتی را ثبت کند.

 

گوشی سامسونگ گلکسی M33

گوشی گلکسی M33 یک گوشی میان‌رده با قیمت مناسب است که می‌تواند با قیمت اقتصادی، تمام نیازهای شما از یک گوشی را برآورده کند. گوشی M33 یک باتری 5000 میلی آمپری و سرعت شارژ 25 واتی دارد که می‌تواند صفر تا 100 گوشی شما را در یک ساعت و نیم پر کند. سامسونگ در طراحی گوشی‌های این سری سعی کرده تا مشخصات سخت‌افزاری قابل توجهی را داخل آن قرار دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، در کنار لنز اولتراواید و دوربین ماکرو اشاره کرد. این گوشی از اندروید 12 قدرت می‌گیرد.

گوشی شیائومی 12 پرو

گوشی شیائومی 12 پرو یک گوشی قدرتمند جمع و جور است که می‌تواند 87 درصد باتری گوشی شما را در نیم ساعت پر کند. این گوشی شارژر 67 واتی دارد و یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی در آن به کار رفته است. بعضی از امکانات ویژه گیمینگ گوشی‌های پوکو در این گوشی دیده نمی‌شوند اما نمایشگر 6.28 اینچی AMOLED این گوشی که رفرش ریت 120 هرتزی و لایه محافظه گوریلا گلس دارد، باعث می‌شود انتخابی عالی باشد. شیائومی 12 از نظر سخت‌افزاری مشابه گوشی‌های دیگر شیائومی مثل Poco F4 GT است. تفاوت اصلی شیائومی 12 پرو با گوشی‌های گیمینگ مثل پوکو این است که در ابعاد دیگر مثل سیستم عامل و کیفیت نرم‌افزار و دوربین و کیفیت ساخت، عملکرد خیلی بهتری دارد و وزن آن هم سبک‌تر است.

گوشی شیائومی 12T پرو

شیائومی 12 تی پرو یک گوشی با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژر 120 واتی است که داخل جعبه هم قرار داده شده است. این گوشی با صفحه نمایش OLED و 120 هرتزی خودش می‌تواند یک گوشی حرفه‌ای تلقی مثل نسل قبلی خودش 11T Pro تلقی شود. این گوشی به اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده و می‌تواند از پس هر کاری بر بیاید. همچنین صفحه نمایش 6.67 اینچی آن برای تماشای فیلم و سریال و وبگردی فوق‌العاده است. شیائومی 12 تی پرو می‌تواند بیش از 12 ساعت کار مداوم را با باتری خودش تامین کند. همچنین این گوشی می‌تواند صفر تا 100 باتری را در زمان خیره‌کننده 23 دقیقه‌ای پر کند.

گوشی گلکسی S23 Ultra

گوشی اس 22 اولترا سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 8 مجهز شده و یک نمایشگر بسیار باکیفیت و بزرگ دارد که می‌تواند در بازی بسیار عملکرد خوبی داشته باشد و فراتر از این‌ها 120 هرتزی است. اس 23 اولترا یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژر 45 واتی پشتیبانی می‌کند که باید جداگانه آن را بخرید. اس 23 اولترا می‌تواند در حالت مکالمه 39 ساعت و در حالت‌های دیگر برای وبگردی و تماشای ویدیو بین 21 تا 23 ساعت باتری نگه دارد. سامسونگ برای اس 23 اولترا بیشترین تلاش خودش را کرده تا ترکیب دوربین، صفحه نمایش و البته امکان پشتیبانی از قلم هوشمند را گرد هم آورد تا یک پکیج کامل را برای کاربرهای حرفه‌ای خودش فراهم کرده باشد. اس 23 اولترا یک گوشی قوی و کامل برای هر کسی است که به دنبال یک گوشی پرچم‌دار تمام‌عیار اندرویدی می‌گردد.

 

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو

گوشی ردمی نوت 12 پرو به پردازنده دایمنسیتی 1080 مجهز شده و از حالت شارژ سریع 67 واتی شیائومی پشتیبانی می‌کند. این گوشی تمام نیازهای شما از یک گوشی پرچم دار را در بدنه و مشخصات یک گوشی میان رده برطرف می‌کند. عملکرد نسبتا پایین‌تر باتری، حسگر اثر انگشت و داغ کردن گوشی شاید از معدود مشکلات این گوشی باشند اما همچنان برای قیمتی که در ازای این گوشی پرداخت می‌کنید، شیائومی ردمی نوت 12 پرو گوشی خوب و با ارزش خرید خوبی است.

گوشی شیائومی پوکو X5 پرو

گوشی پوکو X5 پرو گوشی نسبتا جدیدی با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. این گوشی از توربوشارژ 67 واتی استفاده می‌کند و می‌تواند صفر تا 100 باتری را در 46 دقیقه پر کند. پوکو X5 پرو یک گوشی میان‌رده است که می‌توانند نیازهای هر کاربر عادی را برطرف کند. این گوشی نمایشگر 6.67 اینچی دارد و از نمایشگر AMOLED بهره می‌برد. سنسور اثر انگشت، رفرش ریت 12 هرتزی، صفحه مجهز به گوریلا گلس و همچنین پشتیبانی از HDR10+ از جمله ویژگی‌های پوکو X5 پرو است. این گوشی ستاپ سه‌گانه دوربین دارد و تمرکز بیشتری روی دوربین داشته است. لنز اصلی این گوشی 108 مپاپیکسل است و می‌تواند تصاویر خوبی را ثبت نماید. این گوشی همچنین به صورت پیش فرض با اندروید 13 به بازار عرضه شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49698 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: تریبون 1402/06/01 تاریخ خبر: 1401/09/01 تعداد مشاهده: 981
کلید واژه ها:
سافت گذر